luni, 31 martie 2014

This Is Love :D

Salut la toti!
Voi stiti ca aproape cea mai mare iubire a mea poarta denumirea de "mincare" eu cred ca intr-un video de pe youtube am spus ca "eu nu pot trai fara mincare" si multi tipa pe ask mi-au scris "Liliana nimeni nu poate trai fara mincare" si asta e adevarat:D numai ca eu nu asta am avut in vedere:D dar ceea ca eu ador sa maninc:D si eu nustiu cum de inca nu am 80 kg:D dar 50:D
Voi de multe ori observati ca eu pe blog scriu ca iata tin o dieta.... dar sa stiti ca eu dieta mai mult de 2 zile nu o tin:D adica asa e doar cind sunt la scoala insa vara eu practic nu am nevoie de dieta deoarece sunt multe fructe,legume si eu cum traiesc la tara pai am si capsune si cirese,poama.....asa ca cei de la tara slabesc gratis insa cei de la oras dau bani pe toate acestea:D Vara eu mereu slabesc deoarece am timp sa ma ocup cu sportul si in general am  mult timp liber in care eu ma misc mai mult si credetima cu cit mai mult te misti cu atit mai repede slabesti....
Dar stati ca acest post nu e despre cum sa slabesti dar despre mincare:D asa ca haideti sa vorbim despre mincare:D
Eu va spun deodata ca nu pot gati foarte bine:D si eu m-am convins in asta cind am facut orez cu lapte:D si am ars orezul cela:D si sa primit tare.....si da eu ca o sora foarte buna am facut experimente pe sora mea:D i-am dat ei sa guste:D dar it is ok:D e vie ,parca respira asa ca asta da dovada de ceea ca mincarea mea nu omoara oamenii:D
Bucatele care eu le fac bine e hrisca,salata,ochiurile si cartofi prajiti:D restu sa stiti ca e periculos de mincat daca am gatit eu:D ....
Mincarea mea preferata e friptura , pizza,hrisca si salaturi.....
Sper ca din acest post ati mai aflat ceva nou despre mine:D asa ca vreau si eu sa aflu ceva despre cititorii mei de aceea scriti mie pe ask http://ask.fm/liliask1 fara anonim care sunt bucatele voastre preferate si daca stiti puteti sa scriti si receta:D







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu