marți, 11 martie 2014

Anonimii?

Buna la toti!:D
Eu acest post am vrut ieri sa il scriu dar am spus ca mai bine azi:D
Deci vorba va merge despre anonimii de pe ask.fm .Eu iata nu inteleg acesti oameni care mereu iti doresc raul,care mereu te numesc si care pe linga toate se cred destepti si ideali.Cind numesti o persoana de exemplu "proasta" si scrii asta de pe anonim asta da dovada ca tu nu esti mai desteapta si inca fricoasa deoarece nu ai curajul sa scrii fara anonim ca toti sa iti vada intelectul tau sau mintea ta de aur:D.De multe ori anonimii acestea care scriu lucruri urite sunt niste losers care nici pe net nu pot fi oameni normali dar de real nici nu mai spun.Niciodata in viata voastra sa nu trageti atentie la intrebarile de la acesti anonimi ei sunt un 0 in fata voastra si ei nu merita atentia noastra.Anonimii mereu te provoaca si eu chiar raspund de multe ori la unii anonimi care imi scriu diferite lucruri....dar credetima ca pina la urma se va afla cine a scris si acum este posibilitatea aceasta de a afla anonimii dupa IP asa ca terminati cu treaba aceasta de a scrie prostii la oameni (nu spun de toti). De ce sa fii anonim cind poti fi personalitate? si daca aveti o parere negativa asupra unui om si asta il poate ofensa mai bine taceti si nu spuneti nimic si credetima ca asta va va ajuta in viata(societate).
Iar anonimii cei care scriu lucruri placute si frumoase voi nu credeti ca acelui om e mai placut cind stie cine a scris? si care ii sensul sa  scrii ceva frumos de pe anonim?:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu