miercuri, 12 martie 2014

My style.SHOP.Cum combin eu hainele:D

Buna la toti!
M-am gindit ca de mult eu nu am pus nimic in SHOP si ca astazi trebuia sa pun macar ceva de aceea am intrat in magazinul meu preferat online Forever21 si am cautat ceva pentru mine de vara .... si mai jos v-am pus ce mi-a placut mie cel mai mult si cu ce le-am combinat:D
1.La maioul din prima poza eu am ales sortii din poza 2 deoarece asa mai tare mi-a placut<3 2.La fusta din poza 3 care e de "piele" am ales un top:D care este tot negru si tot de "piele" si mi se pare ca se combina foarte bine si frumos<33
3.La fusta din poza a 5 am vrut tot ceva de o culoare neon poate un roz dar pina la urma am ales un "pulover" de vara care e de aceeasi culoare ca si fusta , nustiu mie mi se pare ca ar sta minunat:D si daca pina la urma totusi o sa ma hotarasc sa dau comanda de ceva din acestea de mai jos o sa vedem ce se va primi:D cu ceea cum le-am combinat eu:D
Cei care doresc sa vada ce haine mi-au mai placut  din Forever21 sa intrati peste vre-o 10 min in SHOP
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu