joi, 20 martie 2014

:D

Hey!!!:D
Eu am hotarit ca in acest post sa va povestesc ce mai e nou in viata mea....ce planuri mai am....pentru ca de mult timp nu am mai scris despre asta....
Deci eu pe 26 martie am pretestare la matematica,pe 27 la limba romana si pe 28 la l.franceza....da stiu asta ii ceva...3 zile la rind pretestare.....profesorii au spus ca cei care nu vor da pe 5 pai nu vor fi admisi la examen si la noi in clasa 15-18 elevi posibil vor avea nota 4:D  adica nu vor fi in stare sa rezolve 1/3 din lucrare...iata la limba rom. nu ma tem,la matematica tot asa nu tare....dar la l.franc. ap asa ma mai tem....
Duminica mi se pare ca o sa am o fotosesie in Balti adica o sa imi faca poze un fotograf...mie si lui Taniia asa ca asteptati poze noi:D sper sa fie foarte reusite:D si sa va placa:D
Azi tata ma sunat pe skype si asa imi spune"Liliana eu vreu sa imi cumpar telefon nou":D dar eu asa ii spun "Tata dap tu anu trecut parca ti-ai cumparat:D: da el "Ei ap deja nu imi mai place acela vreu altu:D" da Liliana sta aici cu telefonul ei stricat care nici nu se aprinde:D si tata imi spune: " Hai spune ce telefon sa imi cumpar" eu ca si alta fata normala ii spun ca iphone 5s:D da tata o spus ca nu vrea ca nu e bun si ca verisorul lui are si nu ii place:D si eu mi-am adus aminte ca mie imi placea si imi place htc one 32gb  ii tare klassnii telefon si costa fix asa ca iphone 5 dar e mai bun putin si ii mai mare si ii mai frumos:D dupa parere mea...:D lu tata tot ia placut asa ca posibil acesta o sa il cumpere:D
aaa da am uitat sa va mai spun ca Liliana a inceput din nou sa tina dieta:D si ea consta din ceea ca trebuie in fiecare zi sa bei numai ceai fara zahar....nustiu cu cit voi slabi asa ca pina cind nu incercati....:D eu dupa o sa va spun ce si cum:D daca o sa mai fiu vie:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu