sâmbătă, 29 martie 2014

Ziua de azi:D

Privetik la toti:D
Azi dupa cum stiti eu am fost la Balti deoarece trebuia sa fac fotosesie la o fata si sa ma intilnesc inca cu o fata cu care vb pe net:D
Fata ceea care trebuia sa isi faca poze la mn nu a venit....
Dar Mady fata cu care trebuia sa ies ma astepta pe mine:D...
Dupa ce m-am intilnit cu ea am mers prin citeva magazine din centru "Univermag" ,"Детский Мир" si "Elite 2" ,am masurat hainele care ne-au placut:D eu din lene:D nu m-am dezbracat de lasini si am imbracat pantalonii deasupra :D si nu imi incapeau:D si am luat cu o marimea mai mare:Dimi erau deja prea largi dar :D nui nimic:D parca eram o grasa in ei:D dar nu e pe asta:D oameni sa fim:D pantalonii costa 800 lei :D cu talia inalta si chiar mi-au placut:D avea sa ii cumpar dar nu aveam bani cu mine:D adica aveam in buzunar 2000 de rub. dar am uitat de ei:D si nu i-am cumparat:D ....am mai masurat un top cu o pisica pe el tot mi-a placut foarte tare<333 Mady tot a masurat un maiou si o pereche de sorti dar nu cu talia inalta deoarece in magazin cu talia inalta nu erau...:D hello Moldova:D
Dupa ce am mai imblat noi prin magazine eu m-am dus la Metro iar Mady acasa:D
Si iata asa am petrecut eu ziua de azi:D













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu