miercuri, 5 martie 2014

leighton meester for nelly

Dupa 10 ani minunati in industria modei Nelly lanseaza  astazi cea mai mare campanie din istoria sa, reclamata  de actrita si cantareata Leighton Meester.Reactia mea atunci cand am aflat ca ea va coopera cu Nelly? Am fost un mare fan al ei si Gossip Girl, atata timp cat imi amintesc, si Blair Waldorf este cu siguranta personajul meu preferat din toate seriile care l-am vazut. Leighton este pur si simplu superba! Asa ca am fost foarte fericita si entuziasmata cand am aflat ca ea ar coopera cu nelly.
Ea a ales favoritii lor de primavara si colectia de vara, si dupa ce am vazut favoritele, pot sa spun ca-mi place stilul ei. Imi place fiecare articol de imbracaminte care ea a ales! Colectia a fost lansata astazi, si cred ca hainele se  vor vinde foarte repede si foarte rau ca eu nu am posibilitatea sa cumpar ceva deoarece traiesc in Moldova:((( dar e okeyy....ma bucur ca in africa nu m-am inascut ca iata acolo ii doamne fereste.... 
V-am pus mai jos citeva outfituri din colectie:) si sper ca o sa va placa si voua:D




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu