vineri, 21 martie 2014

....:D

Salut la toti!
Azi in sfirsit e vineri:D si azi Liliana prima data am mers pe motocicleta:D adica cum am mers...am stat in spate:D dar serios asa ma mai temeam sa ma sui pe ea si mai ales ca stiam ca acela care merge pe ea isi ia o viteza turbata si cam imi era in grija:D dar totusi m-am hotarit si m-am suit pe ea:D si blinnnn cind am vazut ce viteza ea acela ap eu am inceput a tipa :D "Janellllll..........." caro4:D mergea cu viteza mare si batea vintu si vapshe...dar va spun ca pina la urma asa mi-a placut ca mai vreau:D asa caif capet...<333 vreau sa imi cumpar si eu motocicleta dar stiu precis ca nu o sa ma sui pe ea ca eu singura ma tem sa merge:D asa cind stai in spate ii klassna<3 unii din voi poate o sa ma inteleaga:D
Si iata asa azi Liliana a incercat ceva nou pentru ea:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu