duminică, 2 martie 2014

Tortic.Bieber.Diana:D

Buna la toti!
Dupa cum stiti ieri a fost ziua lu Bieber si eu special am cumparat tort ca sa sarbatoresc si eu in rind cu el:D
Ieri eu am intrat intr-o grupa despre el si acolo au pus torturile lui:D eu cind am vazut m-am afighit :D
Voi numai ginditiva cite torturi o mincat el ieri?:D mie torturile celea pe vre-o 2 luni imi ajungeau:D serios:D
Tot ieri am scris pe ask skypeul meu  si am spus ca cei care doresc sa ma sune si sa vb:D mau sunat doua fete si cu una pe nume Diana si acm vb:D adica ieri am vb vre-o 2 ore.....:D  si azi e ziua ei si inca a prietenii mele Alla<3 Caro4 eu va felicit pe ambele cu aceasta zi si sa fiti sanatoase sa aveti doar bucurii,sa fiti iubite si mereu sa aveti succes<333
Diana are 14 ani e din satul Dorotcaia si are un frate e o fata vesela si foarte prietenoasa....iata askul ei http://ask.fm/DianaLupasco :D




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu