miercuri, 19 martie 2014

Eu nu pot sa cred....:((

Stiti eu mereu iubeam muzica lui Rihannah,Katy Perry....dar azi am citit ceva despre Katy,ceva ce a facut sa imi schimb parerea buna despre ea si despre felul ei de a fi si nu mai spun de glasul ei.....pentru mine ea era perfecta....figura....in genereal totul si azi eu am aflat ca ea fura cintecele de la alti cintareti care sunt mai putini cunoscuti...serios a fost un soc pentru mine si eu nu credeam pina singura nu am auzit cintecul care a fost copiat de ea....o sa va pun mai jos ca singuri sa vedeti si sa atrageti atentia la melodie....cit de mult se aseamana....sunt aproape identice....
Si daca nu credeti ca Katy intradevar a copiat piesa sau credeti ca asta a facuto fata din primul video uitativa la data cind a fost publicat video pe youtube:)
a lui Sara Bareilles pe 14 mai 2013
iar a lui Katy Perry pe 5 septembrie 2013 .....


piesa originala.....

piesa modificata putin de Katy:)





Pe Katy Perry au rugat-o sa cinte fara fonograma....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu