vineri, 7 martie 2014

Macarons de casa

Buna la toti!
Astazi de la ora 11 cind m-am sculat am baut un ceai si bunica mea facea tort:D si mie mi-a venit in gind sa fac Macarons :D am vazut pe youtube citeva video cum se fac si dupa ce am scris receta am luat si am inceput sa fac:D nu pot sa spun ca sa primit foarte bine....dar de mincat se poate:D pentru prima data sa primit bine..putin arsi dar nu-i pe asta:D oameni sa fim:D mai jos v-am pus receta dupa care am facut eu:)
Receta:2 albusuri
2 linguri de zahar pudra
Si aceste doua ingrediente le amestecati pina crema aceasta nu cade de pe lingura....
Dupa ce sa primit ca in poza de jos puneti aparte:
150 gr de zahar pudra
15 gr de cacao
si dupa puneti nuca macinata deja dupa gust...
Aceste ingrediente le amestecati bine si pe rind le turnati in crema...
Si deja amestecati totul....
Iata aceasta a fosrt receta dupa care am facut eu...sper ca voua sa vi se primeasca mai bine ca la mn:D













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu