duminică, 16 martie 2014

Ce face machiajul din om:D


Buna la toti!
Azi vb cu Ady pe FB si ea mi-a trimis link-ul la o fata si ma intrebat cum cred citi ani are? :D dupa poze mie mi sa parut ca are undeva 18-19 ani, avea asa niste sprincene si machiaj serios am crezut ca are 18 ani si aproape eram convinsa in asta(poza ei mai jos) ,dar cind Ady mi-a spus ca are 13 ani eu am crezut ca ea glumeste:D si in general eu cind vad ca fetele de 12-13 ani asa se mai machiaza parca sunt de 16-18 imi vine sa le spal eu pe fata:D unicul defect care le au ele la anii acestea sunt "cosurile" si ele cumpara fon de ten se dau cu el si cred ca asta o sa le astupe cosurile si nustiu ce...dar adevarul este ca fonul de ten asa o sa astupe cosurile incit tu nu o sa ai numai o problema pe fata dar mai multe...si toata viata ta o sa trebuiasa sa cumperi diferite produse cosmetice ca sa astupi defectele....asta este...voi nu trebuie sa astupati voi trebuie sa faceti ceva ca ele sa nu mai fie...pe net sunt difereste masti sunt recete,sfaturi cum sa scapi de cosuri si eu cred ca e mai bine sa ai putina rabdare pina ele vor trece decit sa torni pe tine o caldare de tonalka sau pudra sau ce mai este acolo:D In primul rind e pierdere de bani ... si e foarte greu in MD sa gasesti cosmetica calitativa ... de exemplu : MAC,Sephora,Naked,Chanel... iata de la aceste marci poti sa cumperi ceva fara grija....da este mai scump cu mult.... dar merita... eu cind am fost la Moscova in magazinul MAC si m-am uitat la preturi  am ramas in soc putin :D acolo un ruj costa 400 lei sau chiar mai mult ..... dar la noi in MD? de 60 lei iti cumperi un ruj si inca ti se pare ca ii scump:D insa de fon de ten nici nu spun :D eu am cumparat unu de la Giordani am dat undeva 180 lei si tot nu e calitativ..... dar ginditiva acelea care costa 40 lei sau 70 :D asta ii doamne fereste.......
Cei care au probleme cu cosurile eu pe blog am o varianta cum puteti scapa de ele adica cum am scapat eu si asta e mult mai ieftin si efectiv iata link-ul http://beauty-lc.blogspot.com/2013/10/ce-am-facut-ca-sa-scap-de-cosuri.html .







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu