vineri, 14 martie 2014

Cum sa cumperi haine de pe Forever21?


Buna la toti!
Multi m-au intrebat cum sa dai comanda de haine de pe siteul www.forever21.com ...
E destul de complicat si chiar eu cam greu am inteles ce si cum deoarece Forever 21 trimite hainele doar in orasele din SUA si gata....asta e problema si nu stiam de asta pina nu m-am interesat.Acum voi va intrebati dar cum sa dai comanda ca sa iti vina din SUA in Russia ? si iata ca eu am gasit cum datorita unui blogger rus kate klapp poate cineva o cunoste:) Deci ea a facut un video unde a explicat cum da ea comanda....ca sa iti vina comanda in Rusia trebuie sa te inregistrez pe un site https://shopfans.ru/ si ei iti dau adressa care trebuie sa o scrii cind dai comanda de pe forever 21 acea adresa e din SUA si e adresa lor .... dupa ce lor le vine comanda ta ei ti-o trimit tie in Rusia...daca ai cumparat ceva de mai mult de 50$ ei iti trimit comanda gratis dar daca nu pai deja platesti ceva bani in plus...e destul de complicat si vine foarte greu comanda undeva in 2 luni dar nu e nimic grav :D timp avem pina la vara deoarece eu de vara doresc sa imi comand:D mai jos v-am pus video unde se lamureste si se arata tot ce v-am spus eu pina acum:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu