luni, 10 martie 2014

Vacanta.Examenul:D

 Salut la toti!
Voi tot ati observat ca zilele din vacanta asa repede trec...:( parca ieri era vineri dar azi deja e luni....cel mai rau e ca dupa "vacanta" aceasta de 3 zile avem pretestarile....asa ma tem....cel mai mult la franceza...cel mai bine e ca notele de la pretestari in catalog nu se pun dar oricum vreau sa dau pretestarea bine si stiu ca va fi grea deoarece anul trecut majoritatea au dato pe 5 unii chiar pe 4,cea mai buna nota a fost 8care avea un elev sau 2:D dar cel mai straniu e ca la examen au fost multi de 10:D da doamne si anul acesta sa fie asa:D
Asa vreau sa plec undeva dar nustiu unde:D in alta tara...:D si sa vin din acea tara cind examenul deja e dat :D cei care sunt acum clasa a 5-8 asa vii bine:D nu aveti examene,nu aveti nimic....:D dar cei din a 12 saracii...au BAC asta ii cu mult mai strasnic ca examenul....dar haideti sa nu mai vb de asta deoarece pina la examen mai sunt 3 luni...multe se mai pot schimba in acest timp si nu trebuie tare sa ne stresam,totul va fi bine:D sper:D
Am vrut sa va intreb daca va place cum e acum blogul?:D am muncit eu putin pina am gasit sa fac toate aceste lucruri noi:D si parerea voastra e foarte importanta pentru mine<3
Mai jos v-am pus poze cu ce sa inceput ziua de azi :D ce am mincat....:D





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu