duminică, 9 martie 2014

Blogging...

Ma uitam eu acum pe odnok pe ask si am observat ca majoritatea au blog asta e foarte bine dar voi trebuie sa intelegeti ca blogul vostru trebuie sa fie in primul rind frumos si in el trebuie sa fie totul bine aranjat pentru ca cind cineva intra si vede acolo totul amestecat si nu e frumos asta ii strica toata placerea de a citi ceea ce ai scris....daca blogul este frumos ... voi trebui sa scriti ceva care sa fie interesant de citit,voi trebuie sa fiti sinceri deoarece cind omul nu e sincer asta se observa foart tare si pirzi tot interesul... .Eu foarte rar gasesc un blog care sa imi placa de aceea si am scris acest post.Eu stiu ca nici blogul meu nu e ideal dar la majoritatea le place si uneori eu chiar ma intreb "Ce ati gasit voi in blogul meu de il citit zilnic si mereu vreti eu sa pun ceva in el?:D pe zi am cite 1000-2000 de vizualizari  chiar si cind nu pun nimic:D eu serios nu inteleg ce?cum?dc?:D eu sunt foarte bucuroasa ca am asa cititori ca voi si sunteti atit de multi :Dasta chiar mereu ma face sa scriu ceva pe blogul acesta si sa nu lenevesc :DFoarte multi bloggeri ma rugau sa colaborez cu ei dar nustiu....eu as colabora doar cu cineva la care blogul lui seamana cu al meu dar are si ceva unic si este la acelasi nivel ca al meu....pina cind nu am dat peste asa blog de aceea cine vrea sa colaboreze cu mn scriti mie pe odnok http://www.odnoklassniki.ru/liliops si eu o sa vad ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu