marți, 11 martie 2014

Wake Up Moldova



Cei  care nu stiu "Wake Up Moldova" vreau sa va spun ca acesta e cel mai reusit videoblog din Moldova dupa parerea mea si daca nu ati privit nici un video de a lor "voi sunteti din Moldova voopshe?:D" .Da poate ca ei cam rar fac epizoade noi dar oricum cind fac pai fac unul foarte,foarte bun si foarte amuzant...:D eu mereu cind ma uit mor de ris:D mai ales la proiectul "Tzolul" asta e ceva genial mey voi aveti talent si sunt foarte bucuroasa ca nu va lasati de facut filmulete pentru ca  fara voi videoblogul din MD ar fi foarte sarac si eu nu as avea la ce ma uita si cu ce sa imi ridic dispozitia:D. Daca cumva o sa citeasca si cei de la Wake Up Moldova ce am scris vreau sa va spun ca va ador  si ca niciodata,niciodata sa nu va lasati de facut ceea ce faceti deoarece serios e Super,MEGA,afighennii blog <3 si asta nu e reclama sau ceva de genu eu am scris ceea ce cred si eu ii privesc de undeva un an si sper ca si voua o sa va placa fimuletele lor<3

Mai jos v-am pus unul care mi-a placut cel mai mult:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu