vineri, 14 martie 2014

Intilnire cu cititorii blogului meu

Totul sa inceput de la aceea ca cineva pe ask ma intrebat cind eu o sa fac intilnire in Chisinau cu cei care imi citesc blogul si eu mam gindit ca asta e o idee foarte buna sa fac asa genuri de intilniri.... Eu stiu ca si din Balti si din Soroca,Singerei...sunt persoane care imi citesc blogul si cred ca poate vara sau poat chiar si acum primavara in vacanta de Pasti o sa fac o intilnire in Balti...am spus ca in Balti e mai bine deoarece Singerei nu e departe si cei care vor dori sa vine o vor face liber sau cei din Drochia sau chiar Glodeni,Floresti toate sunt aproape de Balti.
Ce reprezinta aceasta intilnire? In primul rind  fiecare din cei care va fi la intilnire se va prezenta si va spune de unde este si daca are blog...
Dupa noi vom vb despre blog,despre cum sa il faci .....voi raspunde la intrebarile voastre,voi da sfaturi ....
Mai departe ne vom poza.......dupa care ne vom duce undeva inca nustiu unde dar o sa vedem:D o sa mai vb.....o sa fac poate si concursuri...eu cred ca va fi vesel atit pentru voi cit si pentru mine deoarece eu de mult vroiam sa fac asa gen de intilnire pentru a cunoste pe fiecare din cei care ma cunosc pe mn de pe net.... pentru a putea vb cu voi in real :)

Deci eu inca precis nustiu cind voi face intilnirea dar cred ca in vacanta de Pasti<3
Si inca ceva,eu am vrut sa va rog ca cei care locuiesc in Balti sau aproape de Balti sa imi scriti pe ask http://ask.fm/liliask1  pentru ca eu sa stiu aproximativ cam cite persoane vor putea sa vina:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu