luni, 3 martie 2014

Relatiile dintre frati si surori...

Buna la toti!
Nustiu dc dar in ultimul timp eu am observat ca relatiile dintre mine si sora mea mai mica sunt mai bune...de obicei noi nu prea comunicam...ea e mai mica cu ea nu am ce vorbi..ea nu ma va intelege mereu asa ma gindeam si poate ca asa si este dar eu stiu precis ca daca o sa ii spun ei ceva ea nu va spune la nimeni ...si asta e foarte important deoarece in ziua de azi e greu sa gesesti un om in care poti avea incredere...mereu ti se pare ca parca acesta prietena tine la tine dar cu zi ce trece intelegi ca totul e trecator si prietenie la fel ...te certi si dupa totul ce stia acea prietena o sa spuna la altii ...am patit asta de multe ori...de foarte multe ori...insa ceea ce i-am spus eu surorii mele,poate niste nimicuri dar ea nu  a spus la nimeni.Eu de multe ori imi imaginez si ma pun in locul ei...imaginativa si voi ca mereu cineva iti spune "dute de aici" "nu ma enerva" "taci odata" sau cind te numeste .... nu cred ca e placut ...cred ca unii din voi nu i-au asta in seama dar credetima ar trebuie deoarece acel om niciodata nu va da cu piciorul in tine cind iti va fi greu...da el acum e mic dar va creste....toti eram mici si nu cred ca voi la virsta voastra erati alt fel:D Unii din voi poate se intreaba cum sa gaseasca o limba comuna cu fratii,surorile.... eu o sa va spun ce am facut eu:
In primul rind voi trebuie sa gasiti ceva ce aveti in comun (un joc,un film....) incercati sa discutati despre asta sau sa priviti un film impreuna care o sa va placa la ambii....eu de exemplu ma joc in joaca Mall World cu sora mea....o zi intreaga am stat si ne-am jucat ambele iar a doua zi eu vb pe skype cu o fata si nu ma jucam in joaca ceea pai sa vedeti ce trista era ca nu gasesc timp pentru ea...dar pentru cineva strain da....
Ceea ce am vrut sa va spun e ca daca aveti frati,surori nu uitati sa le spuneti ca ii iubiti si sa gasiti putin timp si pentru ei:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu