duminică, 30 martie 2014

Феи: загадка пиратского острова (2014)

Buna la toti!
Azi eu m-am sculat la ora 10 si am hotarit sa ma uit la un desen animat care eu pur si simplu il ador si de mica inca il priveam la Disney:D el se numeste "Феи" :D
Acum in 2014 pe 20 martie a iesit o serie noua a acestui desen animat si poarta denumirea de: "Феи: загадка пиратского острова"
E destul de interesant chiar si daca eu acum am 15 ani:D eu mereu voi adora aceste feite care sunt atit de dragute<33
Cind eram eu mai mica si aveam vre-o 7-8 ani pai am vazut pentru prima data acest desen animat si de atunci dorinta mea cea mai mare era sa am asa o feita cu care mereu sa ma joc deoarece sora mea inca nu se inascuse si eu cum eram singura in familie vroiam sa ma joc cu cineva:D deoarece singura nu e chiar asa de interesant....si iata ca intr-o zi eu am luat papusa mea preferata si i-am facut aripi:D din un maiou al meu:D si dupa am frezato ca sa semene cu Dini :D mdea:D pina la urma eu am ramas fara un maiou si papua mea nu semana de fel cu Dini :D iata asa:D
Daca si voi aveti aceeasi parere ca si mine fata de acest desen animat pai iata unde il puteti privi --> http://kinogo.net/4656-fei-zagadka-piratskogo-ostrova-2014.html
Mai jos eu am pus trailerul:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu