sâmbătă, 29 martie 2014

OMG...

Nustiu daca voi o sa fiti la fel ca si mine in soc dar eu cind am vazut azi niste poze si un video pur si simplu m-am a.....
Modelul meu preferat Cara Delevingne e bisexuala:D adica are relatii nu numai cu baietii dar si cu fetele:D
Poate ca asta e treaba ei dar blin DE CE ea e BI?:D
Ii asa frumusica parca si are asa succese in modeling....de vre-o 6 ori a fost pe coperta VOGUE ....a fost si angels victoria's secret ...orice model ar vrea sa fie ca ea adica sa aiba succesul ei...dar la urma urmei ea de fel nu e ideala si in real nu e fata cea de pe coperta....asta e adevarul...nimeni nu e ideal...si ceea ce vedem noi pe coperta si se pare a fi ideala...nu e asa...deoarece oameni ideali nu exista...asta e doar un ambalaj....
Eu v-am pus mai jos pozele care m-au socat si fata cu care Cara e in poza e cea din Форсаж 6 , numele ei e мишель родригес si ea are 35 de ani dar Cara are 21...nustiu dar pentru mine asta nu e ceva normal....si eu nu cred ca copii de azi trebuie sa ia exemplu de la ele....intr-un fel ma bucur ca m-am inascut in Moldova si sunt departe de mentalitetul acesta .....
Iata video... 
https://vk.com/cara_delevingne?z=video-38661834_168233229%2F260b754cc6487d9d61







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu