sâmbătă, 22 martie 2014

ziua de miine


Buna la toti!!!
Dupa cum stiti eu voi face intilnire cu cititorii mei la Balti in vacanta de Pasti si eu am anulat fotosesia mea care trebuia sa fie miine numai ca atunci la intilnire fotograful cela sa vie si sa ne faca poze:D da stiu eu sunt geniala:D
O fata din Balti care tot citeste blogul meu a vazut ca eu am pus pe blog ca miine plec la Balti si m-a intrebat daca pot sa ii fac o fotosesie:D si eu desigur ca am spus ca pot:D asa ca cei care doresc eu sa le fac fotosesie nu va rusinati si scriti:D Deci eu miine ma intilnesc cu fata ceea la ora 13:00 in centru linga fantancik:D
Am vb cu Dana o prietena de a mea (unii din voi pote o stiu) sa mearga cu mine miine..parca a spus ca o sa mearga :D dar o sa vada:D asa ca nustiu precis daca va merge si ea.....
Pozele de la fotosesie eu o sa le pun pe odnok la mn in album-ul http://www.odnoklassniki.ru/liliops/album/552697002715 asa ca cui ii va fi interesant ce poze i-am facut eu acelei fete... o sa se poata uita:D
Deci cam asta eu am vrut sa va spun:D miine ii o zi grea asa ca succes mie:D
Sa stiti ca eu va iubesc<333 pe toti<333

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu