marți, 1 aprilie 2014

Cu 1 aprilie:D

Vreau sa va spun ca eu nu m-am gindit ca voi chiar o sa credeti ca eu o sa imi sterg blogul si ca am putine vizualizari:D
Eu credeam ca voi ma stiti mai bine....:D
Dar ma bucurat faptul ca voi ati inceput toti sa imi scrieti ca sa nu il sterg deoarece e interesant ...... asta ma incurajat si mai mult:D Si o fata mi-a scris ca eu am putine vizualizari deoarece acum sunt multe bloguri:D credetima eu nu am probleme cu vizualizarile:D la mine ele au crescut nu au scazut:D si totul e datorita voua<333 iar ceea ca acum au multi blog e minunat si ma bucur:D deoarece eu cind l-am facut pe al meu pai practic nimeni nu avea:D dar acum la cine si intru pe ask vad sus adresa de la blog....asta inseamna ca eu v-am inspirat si ma bucur ca va place ceea ce fac si ca apreciati asta<33 chiar va multumesc <333
Si nu va faceti griji de blog deoarece eu nu o sa il sterg niciodata.....el e o bucata din mine si eu nu cred ca as putea deja fara el asta e cum cineva ti-ar rupe o mina....:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu