joi, 6 martie 2014

GIF :D

IAll
Salut la toti!
Deja pe ask.fm poti pune imagani GIF si multi ma intreaba ce inseamna GIF si Cum poti face asa imagini?
Deci GIF sunt niste imagini care se misca poate fi chiar si o segventa de video...doar ca schimbi formatul la img. unde scrie PNG schimbi la GIF
Aceste imagini le poti face in photoshop(cs5,cs6)...eu personal acolo le fac dar nustiu poate poti sa le faci si in alta parte....cautati si vedeti...Poate eu intr-o zi o sa fac video si o sa va explic mai pe inteles cum se fac ele in photoshop cs6 dar nustiu precis cind o sa pot face acest video:) o sa vad cind o sa am timp liber:D
Eu mai jos am pus citeva exemple de GIF care eu le-am facut si dupa cum puteti observa la mn pe blog sus tot e GIF si la "Despre mine" in partea dreapta e tot GIF:D Sper ca v-am putut ajuta si ati inteles ca e aia GIF:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu