marți, 25 martie 2014

Face sa cumperi ghete de la Moscova?:D

Buna la toti!
Eu de multisor timp vreau sa imi cumpar o pereche de ghete ori de la Converse ori de la Nike ori de la alta firma principalul sa fie calitatea deoarece ghetele la mn foarte putin timp tin.....:(
Am intrat eu pe un site de unde eu mi-am cumparat botinele Dr.Martens si am cautat Converse albe:) cele mai ieftene costau 2 200 rub la noi asta ii undeva 800 lei:D 800 lei pe o pereche de ghete asta ii foarte scump
Mi-au mai placut o pereche de converse rosii si ele costau 3 200 rub adica 1 200 lei:D si principalul ca ele nu sunt de piele:D is din textilie si cauciuc:D si eu pina cind nustiu daca mai vreau sa le cumpar deoarece serios is foarte scumpe si numai denumirea cit face....la Dr.Martens macar is de piele naturala si totul e natural dar la acestea.....eu vreau tare converse dar inca nu sunt gata sa dau pe ele 1000 de lei:D
Am intrat si m-am mai uitat eu la Nike air max albe si ele tot nu sunt foarte ieftene 5 990 rub. asta ii 2 200 lei ......capet de unde iau ei asa preturi?:D eu serios nu inteleg.....la noi in MD tot sunt asa scumpe?sau la noi in general nu-s originale?:D pentru ca eu imi dau seama c-am cit ar costa originale la noi in MD.....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu