vineri, 28 martie 2014

Pretestarile.Simbata si Duminica.


Salut la toti!
Dupa 3 zile la rind de pretestari azi in sfirsit e vineri:D URA:D
Dupa parerea mea cea mai grea pretestare a fost la matematica....la limba romana a fost foarte usor si la l.franceza tot nu a fost greu....eseul acolo era mai complicat de scris si sinonimele in rest am scris parca norm:D
Eu ma gindeam ca o sa scap de pretestari si in aceste doua zile...simbata si duminica o sa ma odihnesc putin:D dar nu:D miine eu iarasi plec la Balti deoarece am de facut 3 fotosesii:D si duminica mi se pare ca inca 2:D mdeaaa:D cruta:D si inca duminica vreau sa ma intilnesc cu o fata din singerei pur si simplu sa iesim,sa ne primblam:D poate o sa imi fac si poze noi :D POATE:D axaxxa:D
Si am mai vrut sa va spun ceva:D cred ca majoritatea stiu ca eu acum particip intr-un concurs de pe odnok si am nevoie de voturile voastre<33 stiu ca majoritatea deja au votat dar poate cineva inca nu asa ca iata link-ul http://www.odnoklassniki.ru/regalosingerei/album/51826347933835/555561287819 si mersi la toti <3 sa stiti ca eu apreciez mult asta<333


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu