sâmbătă, 1 februarie 2014

Barbie:D

Salut la toti:D
Azi diminiata m-am sculat la ora 8:D si pina la 9 am stat sub plapuma deoarece asa cald era:D sora mea a venit linga mine cu toata bogatia ei:D si a inceput sa ma nebuneasca sa ma joc cu ea in barbie:D eu si normal ca nu vroiam....:D eu de gind nu m-am jucat de prin cl a 3-4 :D deja asa tare ma satura ca am spus ca ok ok :D mi-a dat ea papusa ei..."noua" deja a desprinso hainele le-a rupt:D caro4...:D am luat eu am pieptanat papusa ceea am facuto mai normala am prinso:D miine oricum iar va fi cu parul imprastiat precis:D:D:D
Eu cind eram mica aveam mai multe papusi mari nu de acestea mici adica aveam si de acestea dar repede le rupeam :D una fara cap alta fara picioare:D de la mama mea au ramas 2 papusi si pe acelea le-am rupt:D
nici nustiu cite am rupt eu:D chiar si care nu erau ale mele le rupeam:D
Eu tin minte ca odata am vazut un film despre o papusa baiet care a inviat era un film strasnic si dupa ce l-am privit ma temeam de papusile acestea mari....si acm ma tem:D:D:D in acel film papusa ceea omora oamenii caro4.....si eu cum eram mica pai nu mai vroiam mama sa imi cumpere papusi....le aruncam afara sau le bateam:D minte de copil:D
scriti pe ask voi cind erati mici va jucati in papusi?va era frica de ele?:D le distrugeati ca si mn?:D mai aveti vre-o papusa din copilarie?:D





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu