marți, 25 februarie 2014

:)

Salut la toti!
Miine eu am chimia,geografia si evaluare la istorie pe linga asta si l.romana bine ca nu am matematica ....asta bucura :D
am mult de invatat si de repetat putin la istorie...dar am o noutate buna:D nu pentru voi dar pentru mine:D deci,eu joi nu plec la scoala:D:D uraaa:D dar este si o noutate rea nu plec la scoala deoarece mama se duce la Moscova:( asta e foarte rau.... dar e bine ca la mama e asa serviciul ca ea 3 luni e acasa si 3 luni acolo deoarece unii copii cu anii nu isi vad parintii.  La vara o sa plec la Moscova si sa lucrez in Атриум  in topshop sau H&M tipa vinzatoare adica ca un fel de vinzatoare stiti care stau acolo si intrebi de ea unde poti sa gasesti o marime mai mica sau ceva de genu:D eu mam gindit ca ar fi bine ca vara sa imi fac niste bani  si mai ales la asa un serviciu usor si de la care eu voi primi placere deoarece eu iubesc sa comunic cu oamenii si sa fiu inconjurata de haine<33 asta ii tare klassna<33 cred ca daca totul se va primi si voi lucra acolo in TOPSHOP o sa va pun ce haine acolo se vind  deoarece eu voi avea timp sa le pozez si sa le pun pe blog:D ar fi bine dar inca nu se stie precis de aceea nu va promit nimic:D
topshop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu