sâmbătă, 22 februarie 2014

Ce pantaloni vreu eu sa imi cumpar:D

Eu azi sunt putin in sok......stiti dc?:D eu ma tem ca voi cind o sa vedeti dc ap o sa spuneti Liliana tiu ce te-ai timpit?:D pentru ca eu cind i-am aratat mamei pai ea ma intrebat Liliana cei cu tn?:D
si deci azi intru eu pe Forever21 si ma uit la pantaloni si nustiu cum sa va descriu acel moment cind eu am vazut acesti pantaloni am spus "cum poti sa porti asa ceva" dupa care m-am mai uitat odata la ei si am spus"catare is klassnie" si eu nu pot sa cred ca mie mi-a placut asa ceva si ca eu vreu sa cumpar asa ceva eu niciodata nu avea sa cred ca eu o sa vreau asa pantaloni.Prima la ce m-am gindit eu cind i-am vazut e justin bieber deoarece el poarta cam asa ceva si posibil de asta mie si asa tare mi-au placut pantalonii:D voi sa nu va rideti ok?:D ca eu singura inca nu inteleg ce se intimpla cu mn:D voi ati observat ca mie mereu imi place ceva ce ii leva dupa care si voi v aimbolnaviti si deja si voua va place....ati observat?:D
si eu azi am pus in SHOP niste haine:D http://beauty-lc.blogspot.com/2013/10/shop.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu