marți, 18 februarie 2014

Cum e la Olimpiada?

Salut la toti!
Foarte multi au vrut ca eu sa scriu despre cum e la olimpiada...si iata ca in acest post eu va voi spune totul dupa cum si era..tot adevarul.
Stiti eu m-am pregatit foarte mult...aveam foarte multe emotii..dar sa stiti ca aceasta nu e de ajuns ca sa ei loc la olimpiada pentru ca acolo copiii se duc nu sa arate ce cunostinte au dar sa arate cit de bine pot copia si 1 loc nu iau cei care au cunostinte dar cei care oare au platit oare au copiat asta e adevarul...rar cind cineva cu capacitati a luat loc...in general olimpiada aceasta ii o fignea...nu au nevoie elevii cit profesorii de locuri asta e o competitie pentru liceie ca sa arate fiecare cit e de bun si nustiu ce...asa ca nu va faceti mare emotii cei care la anul vor merge la olimpiada deoarece ea nu merita atitea emotii...voi nu aveti idee acel moment cind observatorul impartea testul si tu te gindesti oare ce va fi acolo....ce te asteapta...dupa ce il primesti te uiti fugitiv la toate punctele si daca stii ceva te mai linistesti dar daca nu pai tremuri tot....eu am avut noroc ca stiam tema si am scris tot dar la ultimile 15 min mi-a mai ramas sa scriu inca jumate de eseu nu stiam ce sa scriu a inceput sa imi tremure mina si am observat ca nu numai mie dar bine ca totusi am gasit despre ce sa scriu si am terminat testul...
In clasa a 9 e foarte greu sa ai vre-un loc deoarece sunt multi elevi la noi 30 erau si din ei sau gasit care sa copie si sa primeasca loc iar tu la urma ramii cu nimic si dc sa muncesti atita sa inveti?ca la urma tot un prost sa primeasca loc?
Eu nustiu eu cred ca trebuie de facut ceva ...Maia asta Sandu noua la BAC ne pune camere lasa sa puie si la Olimpiada sa fie totul pe cinste...Si da eu nu am luat loc la istorie...da mii abidna ca am invatat si nu am luat nici macar mentiune dar asa e in ziua de azi...macar am vazut ce se petrece acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu