vineri, 14 februarie 2014

happy valentine's day:D

Sall la toti!
In primul rind va felicit pe toti cu aceasta zi minunata de ziua Ingragostitilor si vreau sa va doresc dragoste adevarata,pura si sa fiti fericiti alaturi de persoana draga<3
Multi pe ask ma intreaba cum eu am petrecut aceasta zi sau cum o sa o petrec sau cu cine...:D
O voi petrece acasa deja cum o sa va pun poza mai jos:D Dar daca cinstit pur si simplu o sa stau o sa mai repet la istorie dupa o sa ma uit la un film si o sa ma culc mai devreme deoarece miine la 7 deja trebui sa fiu gata:D ca sa plecam la Singerei la olimpiada:D stiti iata chiar ma bucur ca linga mine va fi Alla si Dana in momentul cind vor spune cine si ce loc a luat:D asa ma tem sa nu iau loc:D iata multi spun ca Liliana ce faci asa panica ca nustiu ce:D dar stiti eu chiar ma tem deoarece eu prima data sunt la olimpiada si am emotii si mi se pare ca eu miine o sa mor:D dar daca o sa iau vre-un loc ap precis ca o sa mor:D de bucurie:D caro4 eu paliubomu o sa mor:D stiti de ce am eu acm cel mai mult nevoie?de sustinerea voastra<3 Voi sunteti cei care mereu ma faceti sa am mai multa incredere in mine si sa inteleg ca voi putea orice doar sa cred in mine <3 Va multumesc pentru tot<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu