marți, 25 februarie 2014

London fashion week Autumn/Winter 2014

Am hotarit sa va pun niste haine de la London fashion week pentru ca stiu ca nu prea multi din voi stiu despre ce vorbesc eu acum:D si ca poate o sa va placa ceva sau mai degraba nu deoarece la aceste haine lucreaza dizainerii si sunt niste haine foarte neobisnuite sa spun eu asa:D sunt chiar stranii:D unele sunt care mi-au placut deoarece sunt interesante si unice si sper ca si voua sa va placa ceva :D dar nu prea cred deoarece asta nu e pentru virsta noastra si foarte rar cind adolescentii inteleg in aceasta frumusete:D nici eu nu prea o inteleg dar vreau sa o inteleg :D de aceea eu mereu  nu am gusturi ca la toti oamenii normali:D

KTZ Autumn Winter 2014
 
 
 

Barbara Casasola Autumn Winter 2014
 
 

Topshop
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu