sâmbătă, 1 februarie 2014

Care moda iarna?...:D

Multi imi spun sa pun mai mult pe blog despre ce e la moda acum... eu nu pun stiti dc?:D ca nu are sens:D noi nu traim in America unde iarna ii calda si poti sa te imbraci la moda noi traim in Moldova unde ii frig de iti ingheata tot in tine asa ca nu cautati moda:D vara o sa va imbracati la moda:D acm imbracativa asa ca sa va fie cald si sa nu va imbolnaviti:D cred ca va este straniu sa auziti asta de la mn dar si eu acm asta am inteles dupa ce binisor am inghetat:D acm si strampi port si tot:D indiferent e comod sau nu macar e cald si bine:D
De aceea si am scris acest post ca si voi sa intelegeti ca pe asa frig sa nu va uitati la moda ea o sa astepte pina primavara,vara:D
Dar daca vreti sa vedeti ce e la moda sau ce haine imi plac de vara uitativa la mn in SHOP http://beauty-lc.blogspot.com/2013/10/shop.html eu aici mereu adaug haine la moda si haine care imi plac adica si bijuterii si cosmetica...:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu