vineri, 7 februarie 2014

bla bla bla:D

Azi eu am luat fotiku la scoala ca trebuia ceva sa filmez pentru ziua absolventilor:D am filmat si dupa am mai fotkait si eu pentru blog:D ca sa nu spuneti ca am uitat de voi:D Voopse la scoala ii tare plictisitor....dupa cum o spus Login intr-un video de a lui ar fi bine sa alegem fiecare obiectul care vrem sa-l studiem si sa n u mai invatam ceea ce nu o sa ne trebuiasca:D
Miine nici nustiu ce sa fac......o sa ma uit la filme sau o sa plec la alla sau nustiu:D caro4 eu is in depresie:D nu vreau nimic sa fac...ce fac nu se primeste...eu is lox:( o sa stau acus si o sa pling ca m-am nascut in moldova:( eu am asa momente:( cind vreau multe sa fac si nimic nu se primeste eu dau vina pe tara asta si pling:D daa:D voi tot ma aflati mai bine si mai bine pe mn:D eu cind aud la scoala de patriotizm ap nustiu...iata sa luam o tara realina care ii da ceva fiecarui cetatean ii da un loc de munca ii da ceva dar MD ce ne da? eu as spune ca ea ne ia dar nu ne da....serios eu m-am saturat de tara asta eu vreau mai repede sa implinesc 18 ani si sa ma duc in America dar mai intii sa invat eng:) kakbi iata asa:D
NB la toti<3 eu va iubesc<3 si mii somn<3:D










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu