luni, 17 februarie 2014

Homies? Vrei sa fii la moda? imbracate cum iti place.

Iata eu nu inteleg dc toti asa tare doresc sa fie la moda? Voi credeti ca daca o sa va imbracati la moda toti oamenii vor zice ca : wow uite ce frumos se imbraca sau vreau si eu asa ...
Nu.Credetima
La Moda inseamna hainele care se vind bine adica le cumpara multi oameni.Un exemplu va dau aceste caciuli pe care scrie Homies voi stiti de unde a aparut moda aceasta si dc multi le cumpara?:D deoarece miley Cyrus sa ivit pe strada intr-un pulover pe care scria Homies de aicea toti au inceput sa faca asa caciuli si ele au inceput sa se vinda bine deoarece cind vezi ca unul are si altu are vrei si tu si ii maninci creierul lui mama ta sa iti cumpere asa caciula ca sa fii la moda dar catare Miley acest pulover la purtat odata si la aruncat si dupa cum vedeti ea nu la cumparat pentru o petrece sau alt eveniment ea la cumparat pur si simplu sa se duca la un antrenament si sa il arunce dar de aicea toata Rusia Si Moldova si altele asa is de fericite ca si-au cumparat aceasta caciula:D Iata ca eu azi v-am spus cum a aparut moda la caciula Homies.cu nici un rau dar eu am citit nustiu unde ca Miley la multe haine care nu se vind le face reclama unul din ele a fost acel Homies dar credetima ceea ca ea a facut reclama ea a facut doar pentru ca ei pentru asta i-au platit mult bani nu pentru ca asta e chiar ceva ce trebuie sa cumperi asa ca vog nu credeti in toata moda aceasta deoarece asta e ceva ce nu se vinde dar care a fost bine reclama....
Imbracativa asa cum va place voua nu cum se imbraca toti...
Mie multi imi spun ca le place stilul meu dar voi ati vazut vre-o data ceva ce tipa au toti?:D eu daca imi cumpar ceva la moda pai maxim o data o port nu mai mult:D deoarece eu nu iubesc cind cineva are ca la mn:D asta nu ca eu ma cred cine stie ce pur si simplu eu nu iubesc sa port ceva ce au toti:D
eu prefer singura sa imi aleg o haina care imi place dar nu sa o cumpar pe cea care o au multi...
eu nu va pun sa nu cumparati haine la moda...deja voi singuri alegeti cum vreti sa va imbracati...
1) ca toti(la moda)
2) asa cum va place si cum nimeni nu are.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu