marți, 11 februarie 2014

милые обманщицы 4 сезон

Salut la toti!
dupa cum v-am mai spus eu saptamina aceasta rar voi pune pe blog deoarece am mult de invatat si chiar invat mult...dar in timpul liber (seara) am inceput sa ma uit la милые обманщицы 4 сезон deoarece eu toate 3 sezoane le-am privit si cind am vazut ca a aparut si sezonul 4 eram foarte bucuroasa deoarece vreau sa aflu odata cine e A acesta:D si daca Alison aceea e vie:D nustiu dc dar mie mi se pare ca ea e vie:D
Cine mai priveste acest serial si inca nu stie ca a aparut sezonul patru iata unde il puteti privi http://kinogo.net/2710-milye-obmanschicy-4-sezon.html
eu acm sunt la seria 5:) si da la the carries diaries sezonul 2 deja am vazut toate seriile si mai vreau sa apara:D sper ca acesta sa nu fie ultimul sezon:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu