sâmbătă, 8 februarie 2014

Ziua de azi.poze

Buna la toti!
Azi eu mi-am facut in sfirsit citeva poze eu nu cred ca sunt cine stie ce reusite dar vad ca la multi le-au placut si asta bucura<3 Multi m-au intrebat daca la mn asa e parul sau eu l-am facut....eu l-am facut adica nu tot doar citeva fire pentru ca la mn si asa parul e cret:D am facut putine poze deoarece pur si simplu nu prea aveam dispozitie...Azi dupa cum stiti a fost olimpiada si de la mn din clasa sa dus 2 fete si un baieat<3 eu stiam ca ei sunt bv si ca vor lua locuri asa si a fost adica doar o fata si baiatul a luat  la matematica locul 2 si la biologie mentiune<33 ei sunt chiar bv si eu mereu stiam ca vor lua locuri<3 simbata viitoare deja si eu o sa trebuiasca sa vin cu un loc voi cred ca stiti foarte bine ca eu ma tem si ca nu cred ca o sa iau macar mentiune dar saptamina aceasta o sa invat mult va spun de acum ca rar o sa pun pe blog saptamina aceasta sa ma scz dar chiar vreau sa iau loc....<3 si trebuie sa invat mult mult sper sa ma intelegeti si sa ma sustineti deoarece am nevoie de sustinerea voastra<3 si cei care simbata tot se duc la olimpiada va urez succes si sa veniti cu locuri<3









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu