vineri, 7 februarie 2014

Pareri negative?

Salut la toti!:*
azi intimplator pe youtube am dat peste un video unde un baiat a spus ce crede despre justin si ce crede despre oamenii care il critica pe el si pe altii... eu sunt 100% de acord cu el si il sustin deoarece are dreptate.Daca ceva nu iti place pai nu asculta,nu privi,nu urmari acea persoana.Am si eu asa probleme si primesc si eu pareri negative dar eu m-am invatat pur si simplu sa nu le atrag atentie si sa tineti minte cei oameni care va numesc sau va spun ceva urit ei sunt cei care va ridica adica sa luam exemplu cu Justin Bieber el are milioane de vizualizari pe youtube si voi cum credeti ca la acele video se uita doar fanii?:D nu...se uita si cei care il critica si il numesc si anume acei oamenii si ii fac multe vizualizari asta este.. de aceea cei care ma numesc si nustiu ce spun acolo eu pur si simplu va spun un Multumesc din inima pentru ca voi intrati in fiecare zi va uitati trimiteti prietenilor asta imi face sa am multe vizualizari pe zi si asta ma ridica pe mn:) ceea ce scriti voi pe ask si credeti ca eu o sa incep a plinge de la cuvintele voastre urite pai sa stiti ca eu le iau in ris:D mai ales de la anonimi:D si inca ceva:D ms si la fakeuri serios voi sunteti cei care fac pozele mele populare:* eu in fiecare zi apropae gasesc cite un fake si asta tot datorita voua:) si multi ma intreaba cum am devenit eu populara?iata cum:D datorita celor care ma urasc sau nu ma plac:D si sa stiti niciodata sa nu va uitati la ceea ce spun cei care nu va cunosc sau la parerile negative:) adica sunt pareri la care trebuie sa tragi atentie dar la ceva de genu-"esti proasta" sa nu va uitati niciodata pai dc sunt proasta?:D argumenteaza?:D demontreaza ca ai dreptate....stiti sunt momente cind scapi o litera si nu controlezi ce ai scris asta e un motiv sa spui ca persoana data e proasta?:D asa fel de intimplari sunt chiar si la cei mai destepti oameni iar cei care sunt cu parerile negative sa stiti ca nu sunt niste oameni destepti 100% un om destept nu si-ar trece timpul pentru a  demonstra tie cit de prost esti:D el pur si simplu nu te-ar mai urmari si cu asta sa terminat:)
Mersi celor care sunt cu mn mereu si ma sutin si le place ceea ce fac<3 sa stiti ca eu niciodata de voi nu uit eu ma stradui pentru voi si blog-ul si video si tot<3 Sa stiti ca cind veti vi singuri si veti crede ca la nimeni nu trebuiti sau ceva de genu sa va aduceti aminte ca este Liliana care va iubeste<3 si sa nu va fie frica sa imi scriti pe odnok:) eu rsp la toti<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu