miercuri, 5 februarie 2014

Ce cred despre stilul tau #6

Eu cam de multisor timp nu am mai facut Ce cred despre stilul tau de aceea azi ca am mai mult timp liber am hotarit ca dc nu?:D mai ales ca eu si pe odnok le raspundeam la fetele care imi scriau sa le spun parerea in privat :D
Deci ce pot sa spun eu despre stilul acestei fete...
Hai sa incepem de sus:D coafura nu imi place iata nustiu dc dar mie mi se pare ca nu merge de loc poate ca sa fost cu parul desprins sau prins normal intr-o coada avea sa fie alt fel:D dar asa nu e chiar bine si nu merge la acest outfit:)
Mai departe...vreau sa spun ca mi-a placut puloverul tare<3 si pantalonii<3 in general cum e imbracata mi-a placut nu am ce spune e foarte bine e chiar ideal...poate geaca avea alta sa cumpar:D dar merge si aceasta:D
Deci nustiu nu am cuvinte mie mi-a placut unica ce nu mi-a placut e coafura in rest bv ai 10 de la mn:D:D:D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu