vineri, 21 februarie 2014

Ce cred eu despre stilul tau #7

Salut la toti!!!
Eu cam de mult nu am pus pe blog "Ce cred eu despre stilul tau" si azi o fata ma intrebat daca mai scriu despre asta si daca as putea scrie despre ea si eu m-am gindit ca de ce nu?:D si haideti sa incepem:D
Prima ce am observat eu in aceasta poza erau pantalonii :D is klassnie , mie imi plac <3 al doilea lucru care l-am observat era fularul:D iata deoadata se inteleg oamenii care citesc blogul meu zilnic:D unii din voi poate au inteles despre ce merge vorba :D http://beauty-lc.blogspot.com/2013/12/am-terminat-fularuld.html voi nu aveti idee cit de mult eu ma bucur ca va pot ajuta pe voi cu ceva sau ca voi invatati ceva de la mn adica citind blogul meu ...:D deci eu am inteles dc ea a adaugat acest fular la acest outfit...ca sa se combine cu pantalonii:D si puloverul cu incaltamintea, eu cam tot asa ma uit sa se combine dar dc nu te-ai dezbracat tu de scurta?:D ea strica tot dupa parerea mea...in rest e totul bine<333
Cine doreste sa apara in urmatorul post cu Ce cred eu despre stilul tau scriti pe odnok http://www.odnoklassniki.ru/liliops


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu