miercuri, 12 februarie 2014

ziua de azi+ my outfit+ cintecul preferat

Salut la toti!
Azi la scoala a fost cam nu prea vesel deoarece nici Alla nici cristina la scoala nu au venit:( picialica:D la mate am stat singura:D deoarece eu la mate cu cristina stau:D aa daaa:D noi azi chimia nu am facut asa ca lu Alla trebuie acum sa ii fie ciuda:D ca nu a venit la scoala :D la istorie am stat cu Ana si tot ea ma impletit asa cum vedeti in poza de mai jos:D ea la noi impleteste cel mai bine:D<3 mie iata anume asa impletitura imi sta bine si imi place<3 restu nu:D pot adica sa ma prind intr-o coada sus si dupa si imi impletesc...sau sa impletesc si sa fac un coc:D dar iata cel mai mult imi place cum Ana ma impletit:D Inca 2 zile si ii olimpiada:(( capetttt asa repede trece saptamina.......capetttttttttttttttttttt((
Stiti eu ieri am pus pe blog ca privesc serialul милые обманщицы si sau gasit oameni care sa imi spuna cine e A....mey nu luati cu rau dar sa nu spuneti deoarece deja nu e interesant sa il mai privesti...adica paliubomu o sa ma uit pina la urma da oricum deja daca stiu cine e si ca si Alison e vie....dar o sa ma uit deoarece vreau sa stiu dc Ezra facea asta si de alison se ascundea chiar asta mii interesant...:D




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu