duminică, 23 februarie 2014

Cumparaturi.Produse pentru par:D

Hey everyone!:D
De mult eu am vrut sa pun acest post dar tot uitam sa fac pozele si azi m-am hotarit ca gata Liliana ia si pune odata:D
Deci din acest post http://beauty-lc.blogspot.com/2013/12/botanica.html voi cred ca stiti ca mie imi place foarte tare balzamul si masca de la aceasta firma Botanica...ea nu e foarte scumpa dar are efect si asta e principalul deoarece eu am avut de la firme scumpe dar care nu ajutau defel... eu cred ca aici depinde de par:D am vrut sa cumpar balzam-masca ca in acel post insa nu era de aceea am cumparat asa de care era:D si de la Markell  am cumparat balzam-masca deoarece eu de la Markell am avut si sampon care mi-a placut mult si dupa el mereu parul mirosea frumos<33 de data aceasta cind am fost sa cumpar sapmon pai de la Markell nu era asa cum vroiam eu  si eu tare m-am enervat deoarece el mie imi place<33 :( si deja am spus ca da sa incerc dar alt ceva si am cumparat Markell Honey Story si vreau sa va spun ca nu mi-a placut....parul dupa ce te dai cu el nu miroase de fel....si inca pe linga toate trebuie sa pui o cana de sampun ca sa faca sapuneala si nu va sfatuiesc sa cumparati asa sampon deoarece nu merita insa acesta https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgZRTLlbR-pBFgQaoev7menIWO9A6C3FCWMthaZaaXUlp_201-GSmouLk6PCIqG0MlDUBnSFnXneYRe78SQbZ7bawuhE8NoqsDcCX4mNcU8TjemI7OVWk-3VPNSZIEXM2w3IXGKThXOYl8/s1600/IMG_7906.png merita<3








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu