miercuri, 5 februarie 2014

Narcomania:D:D:D

Sall la toti
Stiti ce inseamna pentru mine droguri?:D Cred ca cei care de mult urmaresc blog-ul meu stiu asta foarte bine:D in general persoanele care ma urmaresc de mult timp pai ma cunosc chiar mai bine decit unii prieteni ai mei...adica si unii prietenii ai mei imi citesc blog-ul dar ei nu se socot:D:D
Si deci am inceput noi vorba de drogurile mele:D
1.Fructele:bananele,portocalele)
2.Acid ascorbic:D( multi le spun vitamine tipa:D eu nu le cumpar foarte des...deoarece ele in cantitati mari sunt daunatoare si nu e bine sa maninci multe) dar eu catare iata asa un pachetel ca in poza il maninc in 10 min:D
3.Inghetata.eu nu am pus poze mai jos deoarece numai ce am mincat si imi era lene:D..:D
4.Muzica:D cred ca pentru multi muzica a devenit ca un drog:D de exemplu pentru mine da deoarece eu mereu cind aprind calculatorul primul lucru care il fac e intru pe odnok si imi pun muzica:D dupa care ma uit la mesaje,oaspeti...piesa preferata la moment o sa o pun mai jos:D<3 la mine in fiecare zi se schimba:D
5.Cereale Nesquik.Eu deja nustiu citi bani am aruncat pe ele:D un pachet asa marisor costa 50 lei:D el imi ajunge mie pe undeva o saptamina:D ap socotiti cit se duce la mn in fiecare luna:D
6.Ata pentru impletit:D voi cred ca si asta ati observat eu mereu cumpar ata si impletesc fular:D acum sfirsit de iarna Liliana face fular:D logic:D dar daca cinstit pur si simplu la mn ata sa terminat si la ed tehnologica nu am cu ce croseta:D eu cam rau cu crosetatul:D
7.Ask.fm iata serios eu nu pot o zi sa nu intru pe el:D asta ii rau:D nustiu cum altii il dezactiveaza ca mie mi se pare ca daca o zi nu o sa intru pai gata .....:D
Eu am mai multe droguri dar azi eu v-am spus doar citeva:D
Acum vreau sa vad daca voi ma cunosteti bine:D scrieti mie pe ask http://ask.fm/liliask1 un alt drog de al meu care nu l-am scris aici:D sunt multe care nu le-am  scris special ca sa vad daca voi ma cunosteti pe mn:D




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu