duminică, 2 februarie 2014

Ce facem miine?:D

Ohhhhhhh.........miine la scoala...asa repede au trecut aceste 2 zile serios....simbata aceasta am olimpiada....trebuie sa ma pregatesc...vreau sa iau macar locul 3:D sau macar mentiune:D mai am de terminat adica de inceput si de terminat proectul la mate dar nustiu:D...:D am foarte multe de facut saptamina aceasta...am mult de invat...nu aveti idee ... ieri am facut 3 teste la istorie si 1 eseu si am citit mult...miine am istoria si o sa trebuiasca sa ii dau profesoarei sa controleze...si sa imi mai lamureasca niste teme acolo...:D
azi am vrut sa imi fac poze noi dar afara e asa un vint si un frig ca nici nu vrei sa stai o min dar nu inca sa te pozez:D asa ca zilele acestea nu sa primit sa imi fac eu poze noi....duminica viitoare poate ca simbata e olimpiada:D o sa vad...
stit ce vreau eu acm? vreau sa fie cald...sa fie vara sa fie ziua mea sa fiu la Moscova... sa fac shopping si banii sa nu se termine....vreu ca  totul la toti sa fie bine si la voi si la TOTI ca toate dorintele voastre sa se indeplineasca si ca pantii vostri sa fie sanatosi<3



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu