sâmbătă, 22 februarie 2014

Hannah Montana?:D amintiri din copilarie:D

Buna ziua la toti:D
Ieri dupa scoala am hotarit sa imi aduc aminte de copilarie si sa ma uit inca o data la Hannah Montana sezonul 4:D  deoarece acest sezon cel mai mult mi-a placut...mi-am adus aminte de miley cea cu parul lung si frumos si asa draguta era .... si acum e frumoasa dar oricum cred ca multi din voi o iubeau atunci mai mult :( asta este....copii cresc si se schimba...
eu cind avea 10 ani eram cea mai mare fana a Hannei Montana<3 o adoram atit de mult<3 cintam prin casa cintecele ei.... ma jucam cu o prietena ca ea e Lily dar eu sunt miley ei .....:D au fost momente foarte hazlii:D luam un stergar alb si mi-l puneam in cap ca sa arate ca o peruca:D ce fantezie aveam:D acm iata generatia aceasta noua  nu e asa....ca de exemplu sora mea....are calculatorul ei si nu vrea nici papusi nici nimic sta si se joaca in calculator se uita la el la filmele care vrea:D pe vremea noastra nu era asa:D daca doreai sa privesti un film trebuia sa astepti ora la care el se incepea nu cind doresti atunci te uiti:D dar acum e alt fel:D  pe o parte e bine dar pe de alta parte nu...deoarece copii sunt lipsiti de copilarie ei nu vor avea ce le povesti copiilor lor:D eu iata am multe de povestiti....chiar foarte multe:D cum am stricat ferestrele vechinei mele:D cum am bagat o fasola in nas:D cum cintam pe praguri cu stergarul in cap:D cum venea o fata la mine si incepeam a plinge ce mi-a luat papusa mea:D cum o flocaiem:D erau vremuri bune:D calculatorul acesta strica tot:D iata eu la copiii mei adica copilul meu deoarece eu vreau doar un baietel sau o fetita::D nu vreau mai multi:D pai iata nu o sa ii cumpar calculator pina nu va implini 12-13 ani:D deoarece eu vreau ca el sa aiba amintiri din copilaria lui nu doar cum se juca in jocuri la calculator:D si cred ca multi din voi la fel asa cred:D Cel mai hazliu e ca eu inteleg ca sa stai mult la calculator nu e bine dar oricum stau:D nu e hazliu dar e picialina tare:D si ceea ca duc acest blog cred ca e inca o cauza ca stau mult la pc:D iata vara eu mai putin stau deoarece plec la Moscova acolo mereu sunt ocupata vizitind diferite locuri sau facind shopping:D iata eu odata cu mama ne-am dus intr-un ТЦ mi se pare ca Атриум si am intrat la ora 18 si am iesit la 23:D shoppingul mi-a luat cel mai mult timp cit am fost la Moscova:D  dar mie imi place sa imi trec asa timpul asta imi aduce o placere:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu