joi, 20 februarie 2014

Sfaturi pentru cei ce au blog + Concurs pentru cei ce au blog:D

Hey!:D
Sfaturi
Eu am observat ca multi care au blog sau care si-au facut inspirinduse de la mn mereu ma intreaba ce cred eu despre blogul lor si sa le soun ce e bine ce nu...multi spun ca : iata Liliana mi-am facut blog dar nu intra oameni si asta ma descurajeaza cum ai facut tu ca blog-ul tau sa fie atit de popular....?
Eu mereu intru pe blog la cei care imi trimit adresa si sa spun ce parere am si la fiecare vad aceeasi greseala....asta e felul in care ati facut blogul adica dizainuil  lui  mie de exemplu nu mi-ar fi interesant sa citesc un blog care nu este frumos aranjat tot acolo care nu are un dizain frumos...multi prea exagereaza si pun floricele...crezind ca asta va face blogul mai frumos dar credetima cel mai frumos e sa fie simplu si dragut asa...:D iata eu de exemplu nu pun nimic neobisnuit am pus un fon alb pentru ca scrisul sa se vada mai bine si am pus poza mea sus,am pus cite ceva despre mine ca fiecare care intra sa vada ce prezint eu si ce prezinta blogul meu eu cred ca asta este obligatoriu sa fie pe orice blog deoarece eu daca intru la cineva sa vad despre ce el scrie cite ceva despre el si atit deja eu voi sti daca asta e ceea ce ma intereseaza:D
Ceea ce mai am eu in partea dreapta a blogului e un sondaj ca sa stiu la citi oameni le place ceea ce fac eu si la citi nu:D eu nu cred ca asta e obligatoriu sa aiba fiecare blog dar cred ca ar fi bine sa fie :D si mai am acolo arhiva blogului care cred ca e bine sa o ai deoarece cineva de exemplu nu vrea sa citeasca tot ce ai scris tu dar numai filmele sau al ceva el cauta in arhiva de ce are nevoie si gata:D
Cred ca asta cam e tot ce am vrut eu sa va sfatuiesc si eu m-am mai gindit sa fac un concurs pentru voi:D
Concurs
Ceea ce trebuie sa faceti e sa adaugati poza voastra in acest album  http://www.odnoklassniki.ru/lilianaofficialgrup/album/56904176697406 si acumulati cele mai multe laikuri si sub poza in descriere puneti adresa de la blogul vostru deoarece blogul cistigatoarei sau cistigatorului va fi reclamat de mine:D adica eu pe blog la mn voi scrie despre blogul celeui care va cistiga si automat mai multa lume va afla de el:D eu cred ca asta e o sansa pentru cei care au inceput a face blog sa fie cititi intr-un fel  cred ca voi ati inteles si cei care nu au pus in descriere blogul lui sau nu il are va fi stearsa poza din concurs deoarece e concurs doar pentru cei care au blog:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu