joi, 30 ianuarie 2014

Dr Martens iarna?

Bunaaa:D
Pe mn multi ma intreaba daca eu acum pe acest frig nu inghet in Dr Martens ale mele si daca poti sa cumperi asa incaltaminte pentru iarna?si daca sunt comode si nu grele?
Va spun deodata ca ele sunt comode..foarte chiar... de grele sunt grele mai ales cind prima data le incalti pai le simtesti si mai ales ca ele au si o platforma si te face si mai inalta si is grele dar cu timpul nu simti asta...:D
eu le port acum pe acest frig si zapada multa si cinstit mie in ele imi este foarte cald chiar mai cald ca in UGG deoarece ele pastreaza temperatura inauntru si nu intra frig... daca vreti sa cumparati dr martens cumparati ii o firma foarte buna<3 si nu o sa regretati sunt care spun ca ele is urite ca is parca de baieti si nustiu ce :D nu ascultati:D eu iata mi-am cumparat rosii parca violete si is destul de frumoase si nustiu mie imi plac si la majoritatea le plac mai sunt si verzi tot frumoase<3
Asa ca iata:D nu va faceti griji adica sunt si de vara dar acolo cind le cumperii scrie daca is de vara sau de iarna:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu