marți, 4 februarie 2014

Ziua de azi

Sall
Azi eu trebuia la ora 8 sa fiu la scoala si de aceea si ieri mam culcat la ora 22:D ca sa pot sa ma scol mai diminiata dar...:D sa primit asa ca mai tirziu m-am sculat si la ora 8 si 15 am ajuns la scoala :D norm:D
am luat fotiku la scoala ca trebuia acolo sa filmez...:D
caro4 tot normal..mis e pare ca si miine o sa trebuiasca sa il iau dar o sa vad....
Stiti ca olimpiada la istorie nu va fi pe 8 feb. dar pe 15:D asa de bine ....o sa mai am timp sa invat:D
si e bine inca deoarece istoria e intr-o zi cu l.franceza si alla se duce la franceza si o sa fim amindoua...ea tot se teme foarte tare dar nustiu mie mi se pare ca eu inca mai tare:D
La istorie poate sa iti dee o notiune de care nici nu ai auzit si sa te gruzeasca :D
Caro4 gata ajunge ca eu pe blog in ultimile zile numai despre olimpiada vb:D voi vati saturat deja:D
Acus trebuie sa termin proectul la mate si sa mai fac la istorie...blinn si chimia si geog miine am trebuie si la acelea sa invat ...capettt.....:(((
asa m-am saturat de scoala........
azi parca afara sa mai incalzit nu era ca ieri:D poate se va incalzi cu totul ca m-am saturatttttt de iarnaaaaaaaaaaa:D vreu varaaaaaaaa:D
Caro4 gata ma duc eu sa fac temele cind ma mai eliberez o sa mai scriu ceva...:D dar nustiu precis daca azi:D miine doar daca o sa imi iau fotiku la scoala o sa imi fac citeva poze si o sa va pun dar se stie daca o sa il iau:D
Noapte buna la toti si fiti cuminti:D<3



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu