miercuri, 29 ianuarie 2014

:D

Sall:D
Azi eu nu prea am fost cu dispozitie de diminiata:D m-am culcat ieri la 0:04 min.si c-am ma simteam obosita parca cind m-am sculat diminiata...:D eu iata nustiu dc mereu cind ma culc tirziu pai a doua zi nu am dispozitie si nimic...adica daca ma culc la 12 si ma scol la 12 pai tot norm:D dar daca ma culc la 12 si ma scol la 7 pai nuuu:D
Diminiata cam am inchetat putin la picioare pentru ca nu m-am imbracat in strampi:D axxaxax:D eu mi se pare ca is singurul om care iarna nu poarta strampi nustiu dc dar serios nu pot sub pantaloni sa imbrac strambi nu imi este comod si chiar daca inghet de frig tot nu ii imbrac:D da eu is om foarte straniu stiu:D
La scoala nu am mincat nimic deoarece azi nu au adus placinte si am murit de foame:D ca am avut 6 lectii si la ed fizica parca simtiam ca puterile ma lasa:D:D axaxax:D ma rugam mai repede sa sune:D si daca eu nu iubesc ed fizica asta e obiectul care eu cel mai mult nu il iubesc...:D eu iubesc sa ma ocup cu sportul, sa aleg sa fac exercitii sportive dar  cind ajung la lectia de ed fizica parca nu imi este a face nimic....
 Dupa ce am venit de la scoala mi-am facut un ceai verde care mama acum nu de mult l-a cumparat voi nu aveti idee ce de bun e<3 eu m-am indragostit de el<3 desigur ca e cam scump dar nu e pe asta<3 oameni sa fim:D mai jos v-am pus poze:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu