joi, 9 ianuarie 2014

Portocalele acestea o sa ma omoare:D

O sa incep cu aceea ca eu sunt dependenta de portocale:D da:D stiti kite kg de portocale am mincat eu timp de o luna lasa sa fie 2?:D 10 kg sau chiar mai mult:D si stit care a fost rezultatul? am alergie:D si stiti de ce?de portocale ca ma mincat prea multe:D si stiti unde apare alergia asta?:D pe fata:D stiti unde anume? pe obraji:D stiti si uboga arata?:d nu cred ca stiti:D
Si dupa toate ca ma avut alergie eu paliubomu maninc portocale foarte multe:D asta e mai ceva ca narcoticele:D:D:D eu serios va spun :D e bine ca alergia asta mi-a trecut c-am repede da de nu eu la scoala nu avea sa ma duc:D catare ea nu tare se cunostea dar obraji erau rosi si erau niste parca cosuri maruntele dar acelea nu erau cosuri..cei care au avut vre-o data alergie de la portocale stiu cum asta arata.eu catare si anul trecut am avut pur si simplu abul trecut nu era pe fata de pe corp da vad ca ele daca isi schimb pozitia:D
Azi caro4 mama a cumparat miez de rasarita ca sa slabim putin:D gluma:D de la miez nu slabesti dar te ingras:D de aceea eu nu maninc foarte mult miez sau daca maninc miez nu maninc alt ceva:D
Azi la scoala eu am aflat ca eu ma duc la olimpiada la istorie:D cruta:D mie catare imi place istoria si profesoara imi place e tinara si cu ea e mai interesant nustiu dc:D a mai ramas o luna pina la olimpiada si eu trebuie sa invat si sa ma pregatesc ca sa ma stradui sa iau vre-un loc:) asa ca daca eu nu o sa postez pe blog chiar foarte mult sa stiti ca eu invat si ca nunumai la istorie:D ca eu la mai multe obiecte trebuie sa imi corectez notele  adica din 8 in 9:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu