luni, 27 ianuarie 2014

ziua de azi+ pantaloni noi

Buna la toti:D
Eu idee nu am despre ce va fi acest post:D inca denumirea nu am scriso:D daca sa scriu despre ziua de azi pai pot sa spun ca m-am sculat la ora 7 in 5 min m-am imbracat am aprins compu si am intrat pe odnok s avad ceva :D si am iesit repede:D diminiata asa ningea....eu serios deja m-am saturat de atita zapada ...:D diminiata asa nu prea aveam dispozitie dar numai am ajuns la scoala si a venit prietena  mea Alla pai dispozitia a aparut:D ii foarte bine cind ai prieteni care te incurajeaza si mereu te fac sa zimbesti:D
am stat o lectie cu Alla si am vb ca nu am facut istoria azi vaphe despre tot am vb:D asa klassna  ma bucur ca am asa prietena ca ea<3  Noi de mult prietenim....de la gradinita pur si simplu au fost momente cind nu eram asa apropiate ca prieteneam mai mult cu Cristina:D blinn nu trebuie eu pe blog sa scriu despre asta si in general eu pe blog scriu multe lucrurii personale si asta nu e bine...eu acum imi fac un ceai....eu postul acesta o sa il scriu in mai mult timp:D adica eu scriu putin si fac ceva dupa care iar scriu:D
pina se face ceaiul ce sa va mai spun:D
o fost cam vesel azi ma dat evaluare la fizica un punct nu ma dovedit sa fac...da nu-i pe asta:D
la ed fizica am 8 :D nustiu dc mereu 8 imi pune ...nu imi place ed fizica....
Eu v-am spus ca mi-am cumparat pantaloni noi?:D cred ca nu:D un blogger din rusia din moscova a spus intr-un video ca sa cumparat o pereche de pantaloni de pe net fix asa ca la mn numai ca culoarea alt fel mai jos o sa pun poza si iata ca ea in video a spus ca ia cumparat si ii sunt mari si eu m-am gindit ca dc sa nu ii cumpar eu de la ea ca mi-au placut si eu de mult am vrut asa culoare si i-am scris pe VK ca vreau sa ii cumpar si ea o spus ca ok cu 1000 rub tii vind:D da eu asa 1000 rub?:D eu pe ai mei cu 2000 rub i-am cumparat:D asa ca duminica asta tata o sa se intilneasca cu ea si o sa ii plateasca si ea o sa imi dee pantalonii:D asa sunt fericita:D<33
Iata asa arata ei pe site

In real is asa culoare

Is asa un fel de albastru inchis<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu