luni, 20 ianuarie 2014

Filmele Preferate Disney

Cred ca multi din voi se uitau inainte la Disney Channel la televizor:D eu de exemplu ma uitam in fiecare zi toata vara:D eram o mare fana a serialului Hannah Montana:D din 2006 cind el si a aparut:D pina acum:D numai ca acum deja nu a lui Hannah dar a lu Miley:D LOGIC:D
Dar in acest post nu voi vb despre seriale dar despre filme:)
1.Primul film se numeste High School Musical(1,2,3) le-am vazut toate si foarte tare imi place Zac Efron de atunci cind prima data l-am vazut in film ca Troy:D pai pina acum tot imi place si tot mereu ma uit la filmele in care el a jucat<3 imi place si Vanessa Hudgens ii asa frumoasa...<3 o multimea dea oameni mi-au spus ca seaman cu ea:D asta e foarte placut sa aud deoarece ea ii pur si simplu minunata<3



2.Al doilea film care la fel il ador si imi place mult se numeste Starstruck ...cine nu a vazut acest film uitativa serios ii foarte interesant eu de 3 ori l-am privit si sunt gata sa-l mai privesc odata:D actorul acesta Sterling Knight asa e simpatic blond si zimbet frumos are si ea Danielle Campbell care joaca rolul unei fete obisnuite care nu ii pasa de diferite staruri dar pina la urma se indragosteste de unul:D

3.Al 3 film se numeste Camp Rock(1,2) Din acest film eu am cunoscuto pe Demi Lovato <3 si pe Joe Jonas si fratii lui toti is asa frumusei si filmul ii asa klassnii<3 cred ca toti din voi ati privit aceste filme deoarece ele fac parte din copilaria noastra:D<3 eu niciodata nu o sa le uit:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu